تو هم به مرز این جنون برس ...

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۴ ارديبهشت ۹۸، ۰۱:۳۶ - کاربر خیلی قدیمی
    slm

کوه

شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۱۲ ب.ظ

من این پایین نشستم سرد و بی روح
تو داری می رسی به قله ی کوه


داری هر لحظه از من دور میشی
ازم دل می کنی مجبور میشی


تا مه راه و نپوشونده نگام کن
اگه رو قله سردت شد صدام کن


یه رنگ ِ مــُـرده از رنگین کمونم
من این پایین نمیتونم بمونم


خودم گفتم که تلخه روزگارت
من و بیرون بریز از کوله بارت


دلم می مـرد و راه بغض و سد کرد
به خاطر خودت دستاتو رد کرد


منم اونکه تو رو داده به مهتاب
کسی که روتو می پوشونه تو خواب


کسی که واسه آغوش تو کم نیست
می خوام یادم بره، دست خودم نیست


با چشم تر اگه تو مه بشینی
کسی شاید شبیه من ببینی


تا مه راه و نپوشونده نگام کن
اگه رو قله سردت شد صدام کن


یه رنگ ِ مــُـرده از رنگین کمونم
من این پایین نمیتونم بمونم




ترانه سرا: مونا برزویی  -- خواننده: علی لهراسبی



(نظرات بدون تایید نشان داده می شوند)


  • حامد

نظرات (۷)

۱۴۱۳ بازدید

  • غریبه ی اشنا
  • من این شعرو وحشتناک دوس دارم.عاااااالی بود
    پاسخ:
    :)
    اگه رو قله سردت شد صدام کن...

    خوب بود. قدیم این شعرو زیاد گوش میدادم...
    پاسخ:
    این آهنگ تیتراز یک سریال بود که توش جواد هاشمی توی یک مدرسه مدیر بود و پسرش رو هم که سالها ندیده بود تو اون مدرسه درس میخوند! بعد جواد هاشمی متوجه میشه که این پسرشه ولی بهش چیزی نمیگه چون به مادرش قول داده بود که چیزی نگه.
    این شعر هم در راستای همین حال و هواست و خیلی غم توشه!
    اسم سریال هم دیدار بود!
  • کارشناس پارت
  • ابراهیم  بسیج درود
    مطلب حل مشکل اکانت گوگل Huawei Mate S بدون نیاز به باکس شمارو مطالعه کردم بسیار مفید بود. 
    من کارشناس فروش یه شرکت تبلیغاتی در زمینه چاپ هستم اگر روزی به ما نیاز داشتین خوشحال میشم کمکتون کنم

    پاسخ:
    داداش؛ اشتباه گرفتی!
    دلنوازبود😊😊😊

    هعی......
    راستی بابت کامنتای خوبتون ممنونم توخانوازه برتر
    پاسخ:
    خیلی ممنون :)
    دیوانه وار زیباااااااااا بود ممنون
    پاسخ:
    مرسی :)
  • محمد آذرکار
  • شعرها ومطالبتون بسیار زیبا هستند، خدا قوت..

  • خواهر پسر شجاع
  • سلام قدیمی بود اما منو بر تو حس 
    خیلی ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    نظرات بدون فاصله و بدون تایید نمایش داده می شوند