تو هم به مرز این جنون برس ...

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۴ ارديبهشت ۹۸، ۰۱:۳۶ - کاربر خیلی قدیمی
    slm

نیاز

سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۰۴ ب.ظ


وقتی که پاسخِ عشق درگیرِ پیچ و تابه

بی آنکه من بپرسم دیدارِ تو جوابه


با دستِ هر نوازش صد حرفِ تازه داری

تصویر روشنِ عشق در قابِ روزگاری


با تو بهانه ای هست آبی و دانه ای هست

از هرکجای بن بست راهی به خانه ای هست



راز و نیاز عاشق محتاجِ گفت و گو نیست

وقتِ نماز عاشق قبله که روبه رو نیست



ما بی نیازِ گفتن بی گفتن و شنیدن

در حال گفت و گوییم در لحظه های دیدن



تو با دلِ صبورت در ماندن و عبورت

با من به گفت و گویی در غیبتِ حضورت




ترانه سرا: اردلان سرفراز  -- خواننده: داریوش



(نظرات بدون تایید نشان داده می شوند)


  • حامد

ترانه

نظرات (۴۶)

۲۷۳۹ بازدید

شعر خوبی بود،
قبلنا من اصلا آهنگای داریوش رو گوش نمیدادم از صداش خوشم نمیومد! بنظرم صداش خش داشت :)
اما الان خوشم میاد گوش میدم فک کنم معنیش اینه که بزرگ شدم :)
چون معمولا آدمای پخته دیدم داریوش گوش میدن، منم پخته شدم :)
امیدوارم جزغاله نشم :))
پاسخ:
تا به حال به آهنگهای داریوش از این زاویه نگاه نکرده بودم!
  • ژله پرتقالی
  • + + +
    پاسخ:
    :)
  • گروه فرهنگی صبح امید
  • منتظریم

    مرسی سر زدم دیدم متن جدید گذاشتی ممنون:)
  • بانوی افتاب
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام آقا حامد
    خوب هستین؟
    ******** *** *** ****** ** **** ****** **** *** **** *** **** ***** *** ****
    و اما ... من اوایل که اومده بودم خانواده برتر با کامنتایی که ازتون میخوندم فکر میکردم پسر احساساتی هستین اما بعدا که مسئله علاقتون رو جدا کردم دیدم نه هم یکم مغرورین هم نظراتتون اون رگه های احساسات توش کمرنگه و البته منطقی و نظراتتون هم مفیده. حالا اگه اشتباه میکنم بگید .
    البته به نظرم اگه عاشق بشید هرکاری برای عشقتون انجام میدید البته اگه بحث تحقیر در میون نباشه.
    یه سوال برام پیش اومده کنجکاو شدم البته اگه دوست داشتین جواب بدین در هر صورت من که شمارو نمیشناسم محض کنجکاوی می پرسم. ایشون مگه چه رفتاری با شما داشتن که توهین محسوب شده! شاید شما بد برداشت کردید چون گاهی از این اشتباه ها پیش میاد یا خواستن مثلا ناز کنن شیوشو بلد نبودن و توهین شده.
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام.
    آی دی خودتون یا ایمیلتون رو برام به شکل خصوصی بفرستین.

    توی گروه همشون بچه های وبلاگن

    همگی توی گروه از لحاظ اخلاقی پایبند به اصولی هستیم که خوشبختانه برای حریم شخصیه همدیگه احترام و ارزش قائلیم
    منتها یه سری تفکرات شخصی از قبیل تفکرات و عقاید سیاسی و مذهبی وجود داره که ممکنه تنها دلیل تفاوت بینمون باشه
    از اونجا که هر کس ازاده در مورد اونچیزی که بهش معتقده حرف بزنه لازمه بگم که ما موظفیم به عقاید هم دیگه احترام متقابل بذاریم

    در مورد شخصیت شناسیم هم باید بگم که درباره مغرور بودن تنها چیزی که در من نیست همین مغرور بودنه. حتی به مقدار نیازش هم غرور ندارم متاسفانه!
    اون دختره هم وقتی بهش ابراز علاقه کردم منو تحقیر کرد. مثلا بهم گفت بچه ای و نادونی و ...

  • بانوی افتاب
  • سلام آقا حامد ایمیل من به دستتون نرسید؟
    پاسخ:
    سلام. نه ایمیلی دریافت نکردم از شما
    یک پیام خصوصی برام بفرستین.
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام داداش
    چطوری؟
    الی خانمم از وبلاگ رف؟؟؟؟

    ******* ******** ****** ***** **** ******* *******
    *** **** ***
    **** ******* ****

    :-(
    پاسخ:
    سلام الهام خانم :)
    ممنون شما خوبی؟

    الی خانم هم گفت هستم ولی کم هستم!
    صفحه شخصی هم داره اونجا میتونی پیداش کنی دیگه.


    سلام الی جونم
    خوبی 
    چرا کم پیدا شدی عزیزم  ...:((

     من کامنتو گذاشتم ی بازه که میایو بگو حداقل منم یجوری تنظیم کنم بیایم اینجا حرف بزنم ...خیلی دلم برات تنگ شده بانو...

    سلام به مدیر وبلاگ هم فراموش کردم  :)))))

    سلام استاد 
    خوبید؟؟

    میدونید عنوان وبلاگتون ی لحظه با پیش ساز ذهنی خودم خوندم "تو هم به مرز این جنون خواهی رسید "یجورایی ترس برم داشت ...
    اما جمله ای که خودتون نوشتید رو میشه معنای + عشق روازش برداشت کرد با وجود اتفاقی که افتاده ...
    پاسخ:
    سلام
    بله مربوط به یکی از آهنگهای احسان خواجه امیریه.
    منو به حال من رها نکن
    تو هم به مرز این جنون برس
    اگه هنوزم عاشق منی
    خودت به داد هر دومون برس
    من از تصور نبودنت
    رو شونه ی تو گریه میکنم
    منی که دل بریدم از همه
    ببین برای تو چه میکنم
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام عزیزان
    اقاحامد ممنون از اطلاعاتی ک دادین پس ایداجونم هس ای ول!!!
    *** ***** *** **** ******* ***** * *******
    ممنون

    ایدا جونم
    عزیزم ایمیل میدم
    ایمیلمو میزارم اینجا
    تازه اکانت ساختم بیا رو میل
    **********************
    اقاحامد اشکال نداره بزار ایمیلمو ایدا ببینه
    مرسی

    سپاس حامد.
    پاسخ:
    راستی تالار هم بیا...
    هیچ صحبتی نمیتونه مرهمی برای  دل فرد عاشق باشه ... فقط میشه ارزوی ارامش جسم و روح داشت ....

    الی
    تنکس ;))
    باید بیخیال بود گاهى...
    به زمین و زمان
    به تنگ نظران
    به آنها که آمدند،
    خاطره ساختند،
    و رفتند...
    به آنها که هم جنسشان را
    به جنس مخالف فروختند...
    به آنها که خودمان بودیم و
    خودشان نبودند...
    به آنها که نردبانشان شدیم،
    اما دیگر دستِ خودمان بهشان نرسید!
    باید بیخیال بود گاهى!
    پاسخ:
    زیبا بود :)
  • ژله پرتقالی
  • سلام جناب استاد چه خبرا ؟ خوش میگذره مارو نمیبینین ؟
    ببخشید تو وبم نبودم جوابتونو بدم
    نه فک کنم داره جور میشه برگردم ولی بهتره تو وبم مثه قبلنا فعالیت نکنم یا اصن همینجوری منفعل باشه
    ولی گمونم خانواده برتر میام هنوز
    شما خوبین ؟
    پاسخ:
    سلام.
    خوبه پس باز هم میبینمت.
    راستی تلگرام نداری؟
    سلام اقا حامد،
    دیشب برادر احسان ادرس وبش رو داد رفتم سر زدم
    گفتم یه سری هم به شما بزنم،
    ماشااله اینجا چقدر شلوغه
    همه هستن 
    پاسخ:
    سلام
    خوش اومدی
    تیتر پست منو یاد آهنگ " نیاز " از فریدون فروغی انداخت 😞
    پاسخ:
    بله ما نیاز زیاد داریم
  • ژله پرتقالی
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    چرا تلگرام دارم
    ****** ******** **** ** **** من ازین به بعد مجبورم با گوشیم بیام نت خیلی از سایتو وبلاگارو یا باز نمیکنه یا آدمو پیر میکنه تا باز بشه البته قبلنا باز میشد ولی چیزی دانلود نمیشد ولی تلگرامو خوب باز میکنه فک میکردم درست میشه ولی دادم بیرون گف درست شده اما باز مثه قبله
    البته من همیشه با دیتای گوشیم میرفتم اینترنت میشه به خاطر این باشه که با گوشیم چیزی دانلود نمیشه؟یعنی باید با وای فای برم ؟
    با بازارم چیزی دانلود نمیشه میزنه نت ورک ارور
    ببخشیدا باز دوباره هی سوال میپرسم :))


  • ژله پرتقالی
  • منظورم اینه که ممکنه دیتا خیلی سرعتش پایین باشه واسه همین چیزی دانلود نشه؟ یعنی حما باید با وای فای برم ؟
    یا اصن مشکل چیز دیگه ایه مغازه داره گف تنظیمات اینترنت درست نبود درستش کردم دیگ مشکلی نیس ولی سر اینکه برام تلگرام نصب کنه هم خیلی وقت برد گف گوشی خوبی نخریدی
    پاسخ:
    ممکنه از تنظیمات باشه و ممکنه که از سرعت اینترنتت باشه.
    طبیعتا وای فای رو اگه تست کنی میتونی عملا ببینی که سرعتش بهتره یا نه.
    سلام اقا حامد
    چرا این ایمیل من همچین شده
    پیام ارسال نمیکنه اخه

    ایداجونم اگه کامتتو میخونی بین من این دفه مقصر نیستم ایمیلم خراب شده
    پاسخ:
    سلام. با یک مرورگر دیگه آزمایش کردی؟
    شاید به خاطر سرعت پایین اینترنت باشه.
    نه سرعتش خوبه ....

    وای اقاحامد مرسسی
    ببخشید که هربارسوالی پیش میاد مزاحمتون میشم

    سلامت و مستدام باشید
    :-)
    پاسخ:
    خواهش :)
  • مرد تنهای شب
  • بسیار زیبا بود:)
    پاسخ:
    :)
    :4:
  • عاطفه کوهسار
  • سلام آقای حامد. جام دل.

    امیدوارم حالتون خوب باشه و اوضاع بر وفق مراد.
    میگما یه زحمت
    من تو وبلاگ زیر یکی از پستای ایدا جان نظر گذاشتم
    آدرس ایمیل یا آی دی تلگرام یا هر راه ارتباطیه دیگه ای که صلاح میدونن میخواستم ازشون.
    اگه موافق بودن میشه لطف کنید ایمیل من اینجا هست بهشون بدید.
    راه مطمئن دیگه ای برای گرفتن ایمیلشون به ذهنم نرسید.
    البته شاید مزاحمشون شدم.

    خیلی خیلی ممنون.

    این آدرس میلم برای عموم نایش داده نمیشه که؟!
    متشکرم.
    پاسخ:
    سلام.
    کم پیدایین چرا؟
    بله ایمیل فقط برای من نمایش داده میشه.
    این ایمیل رو هم دادم به آیدا
  • عاطفه کوهسار
  • سلامت باشین.
    فک نمیکردم به این زودی اینجا سر بزنید :) مرسی.
    هر چی داشتم از جیمیل، ایمیل و ... همه رو حذف کردم :)
    یه کم گرفتاری زیاد بود نتمم قطع کردم سر نمیزدم :)
    اما تو فکر دوستان بودم.
    حالا خدا کنه اوضاع خوب پیش بره.

    امیدوارم شما و بقیه بچه ها خوب و روبراه باشین.

    مرسی بخاطر زحمتتون.


    پاسخ:

    من تقریبا هر شب به اینجا سر میزنم.
    ممنون از شما


    خاطرات سربازی دارم مینویسم:

    http://neyzar.blog.ir/
    سلام داداشیییی
    چطور مطوری؟!!!
    خبری نیس ازت تو وبلاگ؟!!

    چ خبرا؟ استینا رو بالا زدی دیگه؟!

    پاسخ:
    سلام الهام خانم :)

    هستم ولی کم هستم.شبها سریع یه سر میزنم و میرم.

    خود تو کجایی؟ چرا تالار نمیای؟

    من که همیشه میشه پیدام کرد.

    آستین که حالا حالاها تو فکرش نیستم!

    خاطرات سربازی دارم مینویسم:

    http://neyzar.blog.ir/
    منم گاهی میام ی کامنت تهاجمی مینویسم تو وب :-)

    اره تالارم نمیام یعنی حوصله شو ندارم

    چرا حامد !!!!!!
    میخای از مزایای ازدواج بگم برات خخخخ
    جدی با خودت فک کردی که چرا بفکر ازدواج نیستی؟!
    یه کم جدی تر فک کن
    بره مادخترام که شوهر خوب پیدا نمیشه خخخخ وگرنه کی بدش میاد از ازدواج اگاهانه.......


    اره رفتم خوندم خاطرات تو ی چن تاشو.. . چ خوبه قشنگ مو به مو شم یادت مونده
    پاسخ:
    ازدواج هم به وقتش. ولی خدایی الان ازدواج خیلی سخت شده و هر سال داره سختتر هم میشه.
    یکی از مراحل مهم و سختترینش هم پیدا کردن همسر مناسبه!
    هرچیزیو سخت بگیری سخت میشه داداشی
    ایشالا یه مورد مناسب و اوکازیون پیدا میکنی خخخ
    فقط زودتررررررر
    منم دعوت کن دیگه
    پاسخ:
    الان آسونترین ازدواج هم سخت شده!
    سلوووم داداشی

    راسی یادم رف بپرسم
    الان سمت شما گاز و اینا خوبه؟؟؟ اخه اون هفته تو اون سرما گازاتون قط بود
    خدا بگم این مملکت فلان فلان شده رو چیکار کنه!

    پاسخ:
    سلام

    بله گاز داریم ولی خدا نکنه برف بیاد که اون وقت بعضی ها دچار مشکل میشن!
  • یه بنده خدا
  • سلام آقا حامد .
    خوبید؟
    دیدم اهل شعر و شاعری هستید گفتم شاید از این شعر خوشتون اومد!
    ﺗﻮ ﻧﻪ ﻣﻬﺘﺎﺏ ﻭ ﻧﻪ ﺧﻮﺭﺷﯿﺪﯼ ﻭ ﻧﻪ ﺩﺭﯾﺎﯾﯽ
    ﺗﻮ ﻫﻤﺎﻥ ﻧﺎﺏ ﺗﺮﯾﻦ ﺟﺎﺫﺑﻪ ﯼ دنیایی
    ﻣﺜﻞ اشعار ﺍﻫﻮﺭﺍﯾﯽ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﭘﺎﮐﯽ
    ﻭ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﯼ لبخند ﺧﺪﺍ ﺯﯾﺒﺎﯾﯽ
    ﺧﻮﺍﺳﺘﻢ ﻭﺻﻒ ﺗﻮ ﮔﻮﯾﻢ ﻫﻤﻪ ﺩﺭ ﯾﮏ ﺭﻭﯾﺎ
    ﭼﻪ ﺑﮕﻮﯾﻢ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺯﯾﺒﺎ تر ﺍﺯ ﺁﻥ ﺭﻭﯾﺎﯾﯽ
    ﺍﯼ ﺗﻮ ﺁﻥ ﻧﺎﺏ ﺗﺮﯾﻦ ﺭﺍﯾﺤﻪ ﯼ ﺷﻌﺮ ﺑﻬﺎﺭ
    ﺗﻮ ﻣﮕﺮ ﺟﺎﻡ ﺷﺮﺍﺑﯽ ﮐﻪ ﭼﻨﯿﻦ ﮔﯿﺮﺍﯾﯽ؟
    ﻣﻦ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﯼ ﺯﯾﺒﺎﯾﯽ ﺗﻮ تنهایم
    ﺗﻮ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﯼ تنهایی ﻣﻦ ﺯﯾﺒﺎﯾﯽ
    ﻋﺎﺷﻘﯽ ﺭﺍ ﭼﻪ ﻧﯿﺎﺯﺳﺖ ﺑﻪ ﺗﻮﺟﯿﻪ ﻭ ﺩﻟﯿﻞ
    ﮐﻪ ﺗﻮ ﺍﯼ ﻋﺸﻖ ﻫﻤﺎﻥ ﭘﺮﺳﺶ ﺑﯽ ﺯﯾﺮﺍﯾﯽ
    خوب بید؟؟؟؟
    پاسخ:
    سلام

    ممنون
    قیافه چقد برات مهمه برای ازدواج میشه لطفا جواب بدیی
    پاسخ:
    در حد اینکه به دلم بشینه مهمه
    از هرکجای بن بست راهی به خانه ای هست...
    شما از دختر چشم درشت ابرو کمونی با نمک خوشت میاد یا دختر سفید  چشم رنگی موبور
    پاسخ:
    تو انتخاب این چیزها برام مهم نیست ولی مجموعا قیافه برام مهمه. حالا چشم درشت خوش قیافه داریم چشم ریز خوش قیافه هم داریم!
    خیلی زیباست
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام جناب آقاحامد بزرگوار
    ان شاالله سلامت باشید
    من گاهی توی وبلاگ خانواده برتر نظرات شما و دیگر دوستان رو می خونم البته خودم چندتا نظر دادم و مدتیه نظر ندادم که البته به خاطر اینه که خدای نکرده نظرم یک جانبه و با درک ناقص از مشکل سوال کننده باشه و احیانا باعث تاثیر ناثوابی بشه. ( این توضییحات به خاطر این بود که بدونید من خواننده وبلاگ خانواده برتر هستم ولی خواننده خاموش هستم الان)
    غرض از مزاحمت این است که دلم می خواد عضو گروه تلگرامی که در پاسخ به مرجان خانم گفتید باشم. ممکنه محبت کنید و امکان حضور من را اونجا بدهید؟ 
    سپاسگذارم 
    ***** *** ****** **** *** *** ***** ** *** ****** ***
    ***********
    الهی شاداب باشید
    پاسخ:
    سلام
    شرمنده دوست گرامی
    قانون اون گروه اینه که فقط کسانی بیان تو گروه که اکثریت میشناسن.
    آقا حامد  شرمنده این متن بالا با تمام مشخصات و شماره تماس من نمایش داده شد
    اوخ اوخ
    لطفا اگر می تونید بعداز مطالعه حذفش کنید
    سلامت باشید الهی
  • عاطفه کوهسار
  • سلام مجدد.
    باید ببخشید که مزاحم شدم البته اونور اون وبلاگتون.
    بازدیدشو بردم بالا حسابی...
    مشکلم حل شد ممنونم ازتون.
    اوقات خوبی داشته باشین.
    پاسخ:
    سلام
    چه جوری حل شد؟
    سلام بزرگوار
    ببخشید من یه زحمتی براتون دارم
    برای مدیریت یک سایت من نیاز به یک نفر معتمد دارم که فکر کردم با توجه به شناخت اندکی که دارم یکی از اعضا سایت به نام خانم میناگلی می تونند این کار رو انجام بدهند البته قبلا به طور ضمنی بهشون گفته بودمو ایشان هم استقبال کردند ولی الان من هیچ دسترسی به ایشان ندارم.
    می خوام ازتون بزرگواری کنید و بدون اعمال نظر این موضوع رو به اطلاع ایشان برسانید. تا اگر هنوز مایل به بررسی و همکاری هستند به من اطلاع بدهند.
    ایمیل من hamid.hamid   ات جی میل دات کام است
    دست مولا بالای سر همه شیعیان واقعی باشد الهی
    پاسخ:
    بهت ایمیل دادم.
  • عاطفه کوهسار
  • کارایی که شما گفتین انجام دادم نشد.
    روی یه سیستم دیگه چک کردم دی وی دیای شماره فرد تو سیستم من باز میشد و زوجا نمیشد. تو اون یکی سیستم برعکس بود.
    پرسیدم گفتن انگار قفل سخت افزاری دارن که همه برن بخرن اینجور بسته ها.....
    و منم دیگه بیخیالش شدم. کاش حداقل این توصیحاتو رو پکیجاشون مینوشتن انقد آدمو علاف نمیکردن من فکر میکردم مشکل از سیستم خودمه  😊
    منظورم از حل اینجوری بود. 😊
    بازم ازتون ممنونم که راهنمایی کردین.
    پاسخ:
    عجب نامردایی بودن
    آقای محترم بزرگواری کنید بفرمایید خانم مینا گلی شخصا به من جواب بدهند. سپاس از برخورد عاقلانه و دمکراتیک و بالغانه تان 
    پاسخ:
    لطفا در صفحه شخصی ایشون در خانواده برتر براش پیام بگذارید.
    سلام و آرزوی سلامتی برای شما
    آقا حامد بزرگوار، من از طریق صفحه شخصی ایشان اقدام کردم ولی آقای نجفی به دلایل شخصی که من آگاه نیستم چیست، این مطلب را تایید نمی کنند و من هم هیچ امکانی دیگر ندارم جز اینکه از شما خواهش کنم فقط این پیغام را به ایشان برسانید. دیگر هرچه ایشان تصمیم دارند.
    با تشکر از شما و ذکر مجدد این نکته که مطلب را صادقانه عرض کردم.
    والله علی ما نقول وکیل
    پاسخ:
    سلام
    ایشون ایمیل شما رو دارن. تصمیم با ایشونه که پیام بدن یا نه. دیگه از اینجا به بعدش دست ایشونه نه من
    سلام و سپاس
    من هم همین زحمت را از شما می خواستم 
    ممنونم که انجام دادید
    در پناه خداوند باشید 
    پاسخ:
    سلام
    ممنون و مچکر
    سلام دادشی خوبی؟
    سلامتی؟
    یهو الان یادت افتادم گفتم ی خبر بگیرم
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    تو خوبی؟
    من که سر یک موضوع حالم گرفته :(
    منم هعی خوبم

    چرااخههه نبینم ناراحتی تو داداش😞😞😞😞
    پاسخ:
    چی بگم؟
    شانس ندارم...
    بیخیال بابا شانس چیه دگ!؟!

    گر خدا ببند دری ز حکمت
    گشاید در دیگری ز رحمت
    خخخخ ببخشید درست یادم نیس شعره....

    ایشالا حل میشه اینم ;-)
    این نیز بگذرد
    پاسخ:
    ان شااله حل بشه
  • عاطفه کوهسار
  • سلام
    احوال شما خوب هستید؟
    امیدوارم برای مهندس همیشه در دسترس وبلاگ مشکلی پیش نیومده باشه :)
    چون اون بالا به الهام تی گفتین گرفتار هستین :)

    عاقا میگما ایمیل این جناب مجید95 کسی داره؟!
    داشتم تا نصفش فقط یادمه :))

    فک کنم الان پیش خودتون میگین این عاطفه کوهسار عجب آدمیه هر وقت کارش گیر میکنه میاد اینجا همشم با یکی کار داره :))
    واااقعا شرمنده ام ازین بابت بخدا.

    راستی اون وبلاگ خاطراتتونم من میخونمااا انصافا قلمتون بیسته. جا داره نویسنده بشین :)
    پاسخ:
    سلام

    گرفتاری که همیشه هست

    من ایمیل مجیدو ندارم شاید آیدا داشته باشه.

    نویسندگی هم واقعا سخته و من هم خودم رو نویسنده نمیبینم.
  • عاطفه کوهسار
  • اهان صفحه شخصیشو انگاری حذفونده تو اون بودش.
  • عاطفه کوهسار
  • سلام
    احوال شما؟
    سال نوتون مبارک باشه.
    امیدوارم سال خوبی رو شروع کنید.

    چه سوت و کوره اینجا.

    میگم مرسی ایمیل آیدا رو پیدا کردم. لطفا برش دارید ازینجا.

    پاسخ:
    سلام
    سال نوی شما هم مبارک

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    نظرات بدون فاصله و بدون تایید نمایش داده می شوند