تو هم به مرز این جنون برس ...

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۴ ارديبهشت ۹۸، ۰۱:۳۶ - کاربر خیلی قدیمی
    slm

خاکستر نشینی

چهارشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۷ ق.ظ

  من به خاکستر نشینی ، عادت دیرینه دارم
سینه مالا مال درد ، اما دلی بی کینه دارم


پاکبازم من ولی ، در آرزویم عشق بازی
مثل هر جنبنده ای ، من هم دلی در سینه دارم


من عاشق ، عاشق شدنم
در کدامین مکتب و مذهب ، جرم است پاکبازی


در جهان ، صدها هزاران پاکباز ، در سینه دارم
کار هر کس نیست مکتب داری این پاکبازان


هدیه از سلطان عشق ، بر هر دو پایم پینه دارم
من عاشق ، عاشق شدنم


من از بیراهه های هله بر می گردم و آواز شب دارم
هزار و یک شبی دیگر ، نگفته زیر لب دارم


مثال کوره می سوزد تنم از عشق ، امید طَرب دارم
حدیث تازه ای از عشق مردان حَرب دارم


شاعر : مسعود امینی - خواننده هایده و معین


(نظرات بدون تایید نمایش داده می شود)



  • حامد

نظرات (۶۰)

۱۸۴۲ بازدید

  • شکوه شب وروز
  • چن تاهم شعر عشوقلانه بذار داداش
    بذار کپی کنیم

    پاسخ:

    اتفاقا شعرهایی که گذاشتم همه شون عاشقانه هم هستند. کپی کردن که خود ما هم کپی میکنیم دیگه!

    چندتا کتاب داستانم بذار برا اینایی که بی خوابی میزنه به سرشون ساعت 2ونیم نصف شب کامنت میذارن! :/

    آهنگ کردی فیلم "لاک پشت ها هم پرواز میکنند" رو اگه گوش ندادی دانلود کن. من با این آهنگ کیلو کیلو گریه کردم!! :(


    :))
    پاسخ:
    کتاب داستان چرا؟ احیانا امر دیگه ای ندارین؟
    فکر نکنم بتونم کتاب داستان بزارم براتون!
    آهنگه  "لالاییش" رو منظورم بود از "محبوبه گلزاری"
    پاسخ:
    چشم سر فرصت دانلود می کنم.
    شوخی کردم برادر من.
    پاسخ:
    می دونم!
    راستی ببخشید اون آهنگی که منظورم بود اصلا اینی نبود که بالا نوشتم. اون و نمیدونم اسمش چیه و از کی. فکر میکردم مال این فیلم باشه اما نبود.
    شرمنده.
    من اکانت بیانم رو حذف میکنم و فکر نکنم دیگه خانواده برترم بیام.
    حلال کنید اگه حرفی زدم که ناراحت شدید احیانا.
    ولی شاید باز اینجا رو سر زدم.
    فعلا خدافظ :)

    پاسخ:
    من از دست شما ناراحت نیستم! خیلی هم خوشحال شدم از آشنایی با شما.
    هر موقع مجددا برگشتی به خانواده برتر بهم اطلاع بده به خصوص اگه با نام دیگه ای اومدی.
    خوشحال میشم اینجا دوباره ببینمت.
    نچ :/
    آهنگه " لالایی " از آلبوم "لاک پشت ها هم پرواز میکنند" از "حسین علیزاده " رو منظورم بود!
    آخه نداشتمش رفتم دانلود کردم دیدم یه چیز دیگه است این که! بعد اومدم کامنت نوشتم اشتباه شد!
    حالا رفتم کل آلبومشو دانلود کردم دیدم لالایی همون بود که منظورم بود!
    حالا چه گیری دادم به این من اصلا نمیدونم. خوبه کردیه و نمیفهمم چی میگه! :| 

    ولی حالا به هر حال دیگه چون گفته بودم نمیشد پیداش نکنم.

    خدافظ :)
    پاسخ:
    دانلود کردم . مرسی:)
    ولی بیش از حد غمگینه!
    هعی،،، جرم بزرگه عاشقا اینه که عاشقن!!!!
    لیلی ومجنون شد کتاب و اسطوره عشق ودلدادگی....
    سالها گذشته ولی آدمهایی اومدن ورفتن که صدها برابر بالاتر از لیلی ومجنون بودن.
    اشتباه آدمای مدرن اینه عشق های جگر سوز الان براشون اهمیت نداره.
    چون همه چی آبکی شده.
    تعادلی برقرارنیست.......
    نه توزمان حال زندگی میکنیم.
    نه دست ازسرگذشته برداشتیم.
    نه به خودمون بها میدیم.
    نه بلدیم آینده روبسازیم....

    پاسخ:
    موافقم
    راستی سلام.
    فکرکردم اول نظر قبلیم عرض ادب کردم.

    پاسخ:
    سلام از ماست.
  • یحیی پروین
  • سلام
    وب شما رو دنبال کردم
    امیدوارم که وب ما رو دنبال کنین
  • الی خانوم
  • اینو گوش بدین
    http://www.tehranworld.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%D8%B9%DB%8C%D9%86-%D9%85%D9%86-%D8%A7%DA%AF%D8%B1-%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%82-%D9%86%D8%A8%D8%A7%D8%B4%D9%85/
    پاسخ:
    ممنون از شما :)
    من این آهنگو بارها گوش دادم :)
    سلام آقا حامد
    پاسخ:
    سلام از ماست قربان :)
  • katayoon dolatshahi
  • سلام خسته نباشد مطالب زیبایی دارید ایول به شما.من شما رو دنبال کردم شما هم منو دنبال کنید لطفا با تشکر
    پاسخ:
    سلام. و تشکر بسیار زیاد از شما...
    http://khbartar.blog.ir/
    <http://khbartar.blog.ir/>
    http://khbartar.blog.ir/

    <a href="http://khbartar.blog.ir/post/7557/%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87-%D8%B4%D8%AE%D8%B5%DB%8C-%D8%AC%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D9%84-%D8%AD%D8%A7%D9%85%D8%AF">222222</a>

    پاسخ:

    سلام.
    چیز سخت و پیچیده ای نیست.
    شما وقتی باکس خالیه و <> می زنی هیچ کدی نمی بینی ولی اگه 4 تا کلمه تایپ کنید و کلید اینتر رو بزنید کدها رو میبینین.

    شما وقتی <> زدین فقط و فقط کافیه اینو کپی کنید:


    <br>
    <a href="http://khbartar.blog.ir/post/7557">222222</a>
    <br>



    <br>
    <a href="http://khbartar.blog.ir/post/7557">title</a>
    <br>



    در ابتدای کار کد بالا رو ارسال کنید و نتیجه رو ببینید.
    بعد که نتیجه این مرحله رو دیدین تو مرحله بعد اون قسمتی که http داره رو عوض کنید.

    سلام...
    وب خوبی دارین..
    موفق باشین...
    پاسخ:

    سلام :)

    من پیامتونو دیدم. به نظرم نه تنها شما نباید عذاب وجدان داشته باشین بلکه باید پیش وجدان خودتون راحت باشید چون اگه هیچکی دلیل رد کردن اون پسر رو ندونه خودتون که میدونید.

    اینکه ایشون بی کار بود و سربازی نرفته بود دلیل کاملا منطقی بوده برای جواب منفی دادن پس از این جهت هم خیالتون راحت باشه.

    اینکه اون پسر فکر میکنه شما به خاطر قدش اونو رد کردین، نشون میده که ذهنیت ایشون اشتباست و شما مسئول ذهنیت اشتباه دیگران نیستید. در حال حاضر اگه واسطه ای وجود داره، از طرف همین واسطه بهشون پیام بدین که مشکل شما قد نبوده تا اون پسر در جریان باشه ولی اگه واسطه ای نیست هم باز ایرادی به شما وارد نیست و آرامش خاطر خودتون رو به هم نزنید.

    ولی در یک صورت شما باید عذاب وجدان داشته باشید و اون هم زمانیه که شما با لحن تحقیر آمیز بهش جواب منفی داده باشین ولی اگه با احترام بهش جواب منفی دادین جای نگرانی نیست.

    امیدوارم شما هم شاد و سربلند باشید :)


    ببخشین اقا حامد...
    به نظرتون اگه من به دوستم بگم و ایشون به گوششون برسونن، اون اقا فک نمیکنه این حرف من یعنی دوباره بیاین خواستگاری؟؟؟
    نمیدونم کلا بیخیال این قضییه شم یا به دوستم بگم یه جوری به گوششون برسونه؟؟؟نمیخوام خودم یا ایشون ضربه ای ببینیم....
    نظر شما چیه داداشی؟؟؟چیکار کنم؟؟؟شما اقایونو بهتر میشناسین...
    پاسخ:
    به نظرم بستگی به این داره که اون واسطه چه جوری به اون پسره این قضیه رو مطرح کنه. اگه بلد باشه غیر مستقیم بهش بگه هیچ مشکلی پیش نمیاد ولی اگه مستقیم و ناشیانه این حرفو بزنه باید بگم که ممکنه اون پسر خیال بد کنه. پس به اون واسطه بگو که غیر مستقیم بهش بفهمونه. خلاصه اینکه طرز بیان خیلی خیلی مهمه.
    واای فک کنم کامنت اولی رو خصوصی زدم...
    ببخشین...حواسم نبود...(شکلک شرمندگی)

    این دوستم خیلی دیر این مسئله رو بهم گفت...کاش زود میگف...
     وگرنه اگه میدونستم ربطش میدن به اون قضییه،همون موقع براشون توضیح میدادم...
    البته همین دوستم اینقد میگف نه بابا پسرا اینجوری نیستن...این چیزا براشون مهم نیست...
    ولی الان با دیدن اینجور پستا متوجه شدم، براشون مهمه و شاید روی اعتماد بنفسشون تاثیر بذاره...
    نمیدوونم شاید من خیلی حساسم...
    پاسخ:
    بله دو نظر خصوصی از طرف شما برام ارسال شد.
    خیلی خوشحالم که بدون تحقیر و با احترام بهش جواب منفی دادین. اگه تحقیرش میکردین حتما تو اعتماد به نفسش تاثیر منفی میذاشتین. ولی الان اگه اعتماد به نفسش کم شده مقصر شما نیستین.
    ممنون از راهنماییتون...
    موفق باشین داداشی...
    پاسخ:
    خواهش میکنم .
    امیدوارم شما هم شاد و سربلند باشید...
    Hggf Dghuj Dghh Huff j Dgujv Chjj
    title
    پاسخ:
    اون خط اول یعنی چی؟
    وااای چقدددباهوشیم :-) باهوشیم)))) 
    نمیشه شما واسه ما درست کنی ما از اینجا کپی کنیم هرجا دلمون خواست؟؟؟
    پاسخ:
    شما که درست کدها رو نوشتین همین کارو جاهای دیگه هم انجام بدین :)
    http://khbartar.blog.ir/post/8177/صفحه-شخصی-مینا-گلی
    پاسخ:
    فقط کافیه بنویسی:

    http://khbartar.blog.ir/post/8177


    اون ادامش که نوشته صفحه شخصی... لازم نیست نوشته بشه.
    سلام...
    اقا حامد من دیشب با دوستم صحبت کردم و گفتم به داداششون بگه که با اون اقا حرف بزنه و دلیل جواب منفیمو براشون توضیح بده...فقط خدا کنه جوری حرف بزنه که برا من بد نشه...



    پاسخ:
    سلام
    به امید خدا سوء تفاهم برطرف میشه و شما هم از نگرانی در میاین.
    احساس میکنم که سوتفاهمی پیش اومده...

    اقا حامد من به عنوان یه برادر بزرگتر برای شما احترام قائلم و هیچ وقت دوس ندارم، باعث ناراحتی شما وسایر کاربرای وبلاگ شم ...مخصوصا اونایی که با سخاوت تمام به حرف دل ما گوش میکنن و برا حل مشکلمون ،راهنماییمون میکنن....
    اگه میخوایین اون پیامای خصوصی رو عمومی کنین که همه ببینن... والا من فقط مشکلمو گفتم واز ایشون راهنمایی خواستم....
    اقا حامد داداشی عمومیشون کن که همه ببینن....من دوس ندارم شما معذب باشین...


    پاسخ:
    امکان عمومی کردن پیام خصوصی وجود نداره.

     من هم معذب نیستم و ناراحت هم نیستم! کسی از کاربرها هم ناراحت نشده.

    من متوجه منظورتون نشدم.

    لطفا بگید که مشکل دقیقا کجاست؟
    (راستی اینو هم بگم که چند نفری از طریق ایمیل، تلگرام وپیام خصوصی در وبلاگ  از من درباره مشکلات خودشون سوالاتی کرده بودن و دلیلشون هم این بود که دوست نداشتن پیامشونو همه ببینن و مطرح کردن سوالشون به این شکل براشون راحت تر بود.
    این افراد باید چی کار کنند؟)

    این کامنت اقا حامده....
    احساس میکنم این کامنت برا توضیح دادن به اونایی بوده که زود قضاوت کردن....
    من ناراحت شدم...واقعا ناراحت شدم...
    کاش میمردم و هیچ وقت مشکلمو نمیپرسیدم...

    پاسخ:
    بله این کامنت منه.

    هیچ کسی زود قضاوت نکرده. اصلا هیچ کسی درباره شما حرفی به من نزده!

    این کامنتو من گذاشتم چون چند نفر بهم ایمیل زده بودن و تو تلگرام پیام داده بودن و سوالاتی رو مطرح کرده بودن وقتی بهشون گفتم چرا تو خانواده برتر مطرح نکردین میگفتند دوست نداریم پیاممونو همه ببینن. در واقع این کامنت مربوط به اونها بود و اصلا ربطی به پیام شما نداشت! اتفاقا پیام شما در وبلاگ نمایش داده شده بود.

    واقعا میخکوب شدم! چرا ناراحت شدین؟ چرا آرزوی مرگ میکنید؟ چرا از پرسیدن سوالتون ناراحت شدین؟ من چیز بدی گفتم یا حرف بدی زدم؟

    اگه مشکل از طرف منه به من رک بگید تا مشکل رو به کمک هم حل کنیم.
    نه اقا حامد...
    شما خودتونو ناراحت نکنین...
    فک کنم من اشتباه برداشت کردم...
    ببخشین....
    پاسخ:
    یعنی الان هم پشیمونید که سوالتونو مطرح کردید؟
    نه اقا حامد...
    اتفاقا از وقتی با شما صحبت کردم و گفتین میتونین با واسطه به اون اقا توضیح بدین،منم شهامت گفتنشو پیدا کردم وگرنه اون دوستم همش میگف مهم نیس..نیازی نیس بگی...منم تحت تاثیر حرفای اون، شهامت گفتنشو نداشتم و همش یه حالتی مثل عذاب وجدان داشتم......
    ولی الان احساس ارامش میکنم ...نمیدونم احساس میکنم وظیفمو انجام دادم ، هرچن یه کمی دلشوره دارم که اون اقا بد برداشت نکنه...

    ببخشین اقا حامد یه سوالی دارم...شما از دست من ناراحت نیستین؟؟؟
    پاسخ:
    اگه اون پسره برداشت بد هم کرد شما چیزی رو از دست نمیدین چون همین الانش هم ایشون فکر میکنه به خاطر قدش رد کردینش.

    من از شما ناراحت نیستم؛ چطور مگه؟
    بخاطر اون حرفام که گفتم کاش میمردم و......

    فقط گفتم نکنه ناراحت باشین...
    پاسخ:
    نه من از این حرفتون ناراحت نشده بودم ولی تعجب کرده بودم گفتم شاید شما از من ناراحت باشین.


    Hggf Dghuj Dghh Huff j Dgujv Chjj 
    title  
    اینا هیچی الکیه :-)) 
    اگه درست نوشتم پس چرا لینک نشد؟ :-/ 
    اتفاقا لازمه ادامه ش بنویسه صفحه شخصی مینا گلی کار از محکم کاری عیب نمیکنه :-)،
    پاسخ:
    درست نوشتین که title لینک شد دیگه.
    الان روی تایتل کلیک کنید میره به صفحه شخصیت.
    تو صفحه شخصیم هم روی اون 22222 کلیک کنی میره به صفحه شخصیت.
    سلام اقا حامد...
    الان دوستم بهم زنگ زد...گفت داداشش با اون اقا صحبت کرده...
    اون اقا گفته مهم نیس...برا من چه فرقی میکنه علتش چیه...علاقه ای به شنیدن این حرفا ندارم...



    خوبیش اینه که من دیگه عذاب وجدان ندارم، چون وظیفمو انجام دادم...

    تازه یه خواستگار دارم که یه جلسه باهاشون صحبت کردم...بابامم داره راجع بهش تحقیق میکنه...تا حالا که بجز خوبی چیزی نگفتن....قراره یه جلسه دیگه هم باهاشون صحبت کنم وبعد جواب بدم...احتمالا جواب مثبت میدم....


    پاسخ:
    خوب خدا رو شکر.
    امیدوارم که یک همسر خوب نصیبتون بشه.
    دیگه هم لزومی نداره به اون پسره که جواب منفی دادین بهش فکر کنید.
    اگه براش مهم نبود...پس چرا به داداش دوستم گفته بود که حتما بخاطر به خاطر قدم ، جواب منفی داده....؟؟؟؟


    پاسخ:
    رفتار این پسره که گفت علاقه ای به شنیدن این حرفها ندارم عادیه.
    چون طبیعتا اون هم چه بخواد و چه نخواد دیگه به شما نباید فکر کنه.
    این که تصور ایشون این بوده که به خاطر قد جواب منفی شنیده هم شاید ریشه در جای دیگه داشته باشه یعنی مثلا یک نفر قبلا به خاطر قدش باهاش شوخی کرده باشه و ...
    خیلی ممنون اقا حامد :)
    از صمیم قلب برا خوشبختیتون دعا میکنم....انشاءالله که هرچه زودتر یه همسر خیلی خیلی خوب نصیبتون بشه...

    این چن روز خیلی مزاحمتون شدم...به بزرگی خودتون ببخشین...


    پاسخ:
    خیلی ممنون :)
    امیدوارم که نظراتم مفید بوده باشه.
    خواهش میکنم انجام وظیف بود قربان :)
    نخییر روی تایتل بزنی میره پست 8177 ن صفحه شخصی من! خدا رحم کنه اون2222222صفحه ت کجا میبره ملت رو!! یا خدا همینجوری کدنویسی کنم فک کنم هکر بشم :-/
    پاسخ:
    خوب شما کد رو درست نوشتی ولی لینکو اشتباه نوشتی
    شما نوشتی
    http://khbartar.blog.ir/8177
    درحالی که درستش اینه :
    http://khbartar.blog.ir/post/8177
    ایول درست شد خعلی باهوشم خداحفظم کنه :-) 
    تشکر مهندس :-)
    الان وبلاگت خراب میشه انقد تمرین کردم خخخخ فرار کنم تا شامل خسارت نشدم 
    🚶🚶🏃🏃🏃🏃
    وااااا خاک عالم میزنی رو میناگلی میره پیج تو ک :[  گولم زدی؟ :/


    پاسخ:
    تو اشتباه نوشتی. جلوی href باید آدرس پیج خودتو بنویسی.
    به جای 22222 هم اسم خودتو باید بنویسی.


    یعنی اینجوری بشه:



    <br>
    <a href="
    http://khbartar.blog.ir/post/8177">khbartar.blog.ir/post/8177</a>
    <br>




    <br>
    <a href="
    http://khbartar.blog.ir/post/8177">Mina Goli</a>
    <br>

    اثن همه ش خراب شد :( همون قبلی هم دیگه نمیشه خعلی بدی :(

    پاسخ:
    کدها رو درست ننوشتی.
    همون کدهایی که در جواب قبلی بهت گفتمو کپی کن.
    ایوللل مرسی ک درس کردی :-)))
    نمیشد از اول همین کارو بکنی من انقد ب مخ م فشار نیاد؟ :-/
    پاسخ:
    من میخواستم ماهیگیری یادت بدم ولی تو دنبال ماهی هستی!

    ماهی خر است!
    🐟گیری🐴است.
    بعدشم اصنم آسون یاد ندادی ماهی گیری رو بخاطر همین دلم ماهی خواس بجا ماهی گیری :-) 
    پاسخ:
    خیلی آسون بود.
    با من بحث نکن
    نبود😏
    دوس دارم😁☺️
  • ژله پرتقالی
  • ماهی خر است خخخخخخ
    آقا من خر میخوام :)
    میبینم که جناب استادم رفتن تو کار شکلک :)
    فعلا که درست متوجه نشدم چقد پیچیده س ما خبر نداشتیم :(
    لطفا بگین لینک این چی میشه اگه متوجه نشدم بازم مزاحمتون بشم
    البته اگه اشکال نداره ؟
    میدونم اشکال نداره خخخخ
    http://har-chi-tobegi.blog.ir/post/19/قرار-نیست
    پاسخ:

    <br>
    <a href="
    http://har-chi-tobegi.blog.ir/post/19">har-chi-tobegi.blog.ir/post/19</a>
    <br>
  • ژله پرتقالی
  • من منتظرم ( شکلک اشک + انتظار + چرا آخه )
  • ژله پرتقالی
  • مهندسم مهندسای قدیم :(
    خیلیم ربط داره، همینه که هست :)
  • ژله پرتقالی
  • راستی کجای وبلاگم میتونم ببینم کاربرا چه مواردی رو جستجو میکنند ؟!!!!
    پاسخ:
    چنین چیزی وجود نداره!
    ژوله عخشم راضی هسی از مهندسی ک بهت معرفی کردم یا ن؟ اگه پاسخگو نیس بگو تا ی مهندس در حد بنز بهت معرفی کنم! 
    دختر زرررنگ ب تو چ ملت چی سرچیدن هوم؟ گره ت بزنم! 

  • ژله پرتقالی
  • نمیشه :(
    شما کل این آدرسو مینویسین بعد که ارسال میشه مثل مال من میشه یا مثلا آدرسی که من نوشتم رو مینویسین بعد به وسیله این ابزار بالای نوشتن لینکش میکنین؟
    خیــــــــــــــــــــــــــلی سخته
    شما چه جوری یاد گرفتین ؟؟؟؟؟؟؟؟

    پس آقای نجفی چی میگف که این عبارات بیشتر جستجو شدن ؟!!!!

    راستی یه سوال دیگه چرا بعضی از وبلاگ نویس ها واسه افزایش بازدید و بالا بردن امتیاز وبلاگشو تلاش میکنن میشه ازین طریق در آمد زایی کرد؟

    ببخشید که این همه وقتتونو میگیرم

    مینا گلی عزیز
    نه عشقم راضیم تشکر
    خخخخخ این جمله دومت یعنی چی ماهی خر است رو میگی ؟!!!!

    پاسخ:
    بستگی داره که کجا بخوای درج کنی.
    اگه تو ارسال کامنت بخوای بنویسی اول باید تو باکس کامنت اون علامت <> رو بزنی که کنار پاک کنه!
    بعد این کد رو درج کنی!

    ولی اگه بخوای تو ارسال مطلب بنویسی باید روی شکلک درج لینک کلیک کنی و وقتی پنجره ای جدید باز شد لینکتو اونجا کپی کنی.


    آقای نجفی جستجوی گوگل رو میگه نه جستجوی وبلاگ.

    هر چه تعداد بازدید کننده بیشتر باشه میتونن تبلیغ بهتری با مبلغ بیشتری بگیرن. مثلا وبلاگ خانواده برتر چون بازدید کننده زیاد داره ماهی حداقل یک تومن از طریق آگهی درآمد داره.

    خواهش میکنم.
  • ژله پرتقالی
  • یافتــــــــــــم
    اول می زنین روی امار وگزارشات بعد می زنین روی ترافیک ورودی بعدش چند تا گزینه میاد کافیه بزنین روی گزینه عبارات جستجو شده
    مهندس مردود شدی رفت :))
    شوخی کردم معلومه مثه من زیاد تو مرکز مدیریت قدم نمیزنین :)
    البته منم خودم نیافتم یکی از دوستان دیده بود گفت خخخخ
    پاسخ:
    عجب! این قسمتشو ندیده بودم!
  • ژله پرتقالی
  • اَ ، O_o شد
    من تو قسمت لینک متن به آدرس میذاشتم
    مرســـــــــــــــــــــــــــــی
  • ژله پرتقالی
  • یه سوال دیگه بپرسم ؟ :)
    تو همون قسمت ترافیک ورودی خزنده ها کیان ؟
    پاسخ:
    اینها رباتها هستند. یعنی مثلا جستجوگرها برای اینکه اطلاعات خودشونو کامل کنند از رباتها استفاده میکنند.


    من تا به حال به این قسمتها نرفته بودم. امروز رفتم و یه خورده گشتم ببینم چه خبره :)
  • ژله پرتقالی
  • یعنی اینا 🐌  🐛  🐍  ؟؟ خخخخ
    سلام
    " هر چه تعداد بازدید کننده بیشتر باشه میتونن تبلیغ بهتری با مبلغ بیشتری بگیرن. مثلا وبلاگ خانواده برتر چون بازدید کننده زیاد داره ماهی حداقل یک تومن از طریق آگهی درآمد داره.
    "
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    نه بابا ! از این خبرا نیست فعلا .
    موفق باشید

    پاسخ:
    سلام. یک پستی بود که قیمت آگهی های ماهیانه خانواده برتر توش بود و من حساب کردم اگه همه جاهایی که مشخص کردین آگهی باشه همین حدود میشه درآمد داشت. ولی نمیدونم که آیا همه باکسهای آگهی پر میشه یا نه!
    به هر حال اگه آمار غلط دادم پوزش میطلبم و امیدوارم یک روز به این درآمد و بیشتر از اون برسید:)
    چه جالب :)
    دستت درد نکنه 
    آقای نجفی بطور خودجوش اومدن اینجا؟؟؟؟؟؟  

    چه جالب!!!!!!! :)
    اون شکلکه رو چجوری گذاشتی زیر کامنت مینا؟ 
    همون شکلک خونسرد. اون که مال تالاره 
    پاسخ:
    کپی کردم ولی تو کامنت گذاشتن کپی کنی تاثیر نداره فقط هنگام پاسخ دادن به کامنتها میشه استفاده کردتصویر: /weblog/file/forum/smiles/30.gif
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    نظرات بدون فاصله و بدون تایید نمایش داده می شوند