تو هم به مرز این جنون برس ...

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۴ ارديبهشت ۹۸، ۰۱:۳۶ - کاربر خیلی قدیمی
    slm

عاشقانه

چهارشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۲۶ ق.ظ


تو به اشک اجازه دادی توی چشم من بشینه

تا غرورم و شکستم گفتی عاشقی همینه

گفتی اما دل ندادی گفتی اما دل نبستی

گفتی عاشقت نبودم ساده بودی که شکستی

ساده بودم مثل آینه تا تو عاشقانه بودی

فقط از تو می نوشتم تا تو شاعرانه بودی


متن شعر آهنگ عاشقانه ابی | شعر از اهورا ابمان

  • حامد

نظرات (۴)

۹۱۷ بازدید

  • از کاربران خانواده برتر
  • سلام حامد جان
    لایک
    ماشاالله طبع عاشقانه ای داری
    سلام
    خییلی قشنگ بود.
    پاسخ:
    سلام
    مرسی
    سلام اقا حامد خوبین ماشالا به وبلاگتون واقعا عالیه...واقعا استفاده کردم خیلی خوشم اومد پر ازاحساس بود باب طبع من بود ذره ذره وجود من با احساس زنده ست سعی میکنم زیاد سربزنم
    حیف سر یه کارم موقع بیکاری ازش اجازه گرفتم از نت استفاده کنم
    دیدم چن جا سراغ منو گرفتین ممنون والا نت نداشتم اما با بچه ها در ارتباطم
    پاسخ:
    سلام.
    خیلی خوبه که دوباره برگشتین و همچنین از اینکه شما هم مطالب احساسی دوست دارین خوشحالم :)
    ممنونم منم خوشحال شدم بچه ها منو فراموش نکردن
    اها گرفتم پس اشعار مال خودتون نیس
     اشکال نداره همینکه زحمت میکشین اونا را جمع میکنین یا پیدا میکنین کنار هم میذارین خودش کلیه .مرسی دست مریزاد
    پاسخ:
    خواهش میکنم.
    سعی میکنم شعرهایی بذارم که معنی و مفهومش برام ملموس باشه :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    نظرات بدون فاصله و بدون تایید نمایش داده می شوند