تو هم به مرز این جنون برس ...

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۴ ارديبهشت ۹۸، ۰۱:۳۶ - کاربر خیلی قدیمی
    slm

رفته

چهارشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۵۰ ق.ظ


ای که رفته با خود دلی شکسته بردی
این چنین به طوفان تن مرا سپردی


ای که مهر باطل زدی به دفتر من
بعد تو نیامد چه ها که بر سر من


ای خدای عالم چگونه باورم شد
زیر لب بخندد به مرگ و پر پر من


رفتی و ندیدی که بی تو شکسته بال و خسته ام
رفتی و ندیدی که بی تو چگونه پر شکسته ام


رفتی و نهادی چه آسان دل مرا به زیر پا
رفتی و خیالت زمانی نمیکند مرا رها

خواننده :  الهه --- بازخوانی : علی زند وکیلی

شاعر : هما میرافشار

  • حامد

نظرات (۱۳)

۱۱۲۴ بازدید

سلام! وبلاگتون مبارک! 
من نمیدونستم وبلاگ دارید! 😳😃
جوابتونو تو وبلاگم دادم.
یخورده ذهنم الان قاطیه تعجب کردم وبلاگ دارید.
ذهنم نمیکشه بیشتر بنویسم،بعدا سرمیزنم 
پاسخ:
سلام.
من قبل اینکه با خانواده برتر آشنا بشم وبلگ داشتم.
  • حنانه رحمانی
  • آتش بگیر تا که بدانی چه میکشم

    احساس سوختن به تماشا نمیشود...


    اون که رفت یعنی قدر یه قلب و احساس پاک براش تعریف نشده!
    کسی که براش یه چیزای باارزش تعریف نشده و درک نمیکنه، برای موندن ساخته نشده...
    بره خدا به همراش.
    میشه با نبودنش زندگی کرد، گویی که از اول نبوده!
    پاسخ:
    شاید اون یکی که رفته سمتش عاشقتر بود. نمی دونم والا...
    وای که چقد دلم میخواد این آهنگو ببلعم از فرط لذت!
    پاسخ:
    سلام شما مازندرانی هستین؟ به خاطر ریکای اسمتون این جوری حدس می زنم.
    نه یه اصطلاح اختصاری و کاملا من درآوردی بود!:)
    زیکا تو مازندرانی میشه پسر ،درسته؟!
    پاسخ:
    بله درسته ریکا به مازندرانی میشه پسر.

    "رفتی و خیالت زمانی نمیکند مرا رها... "

    زیبا بود و پر درد :(

    من خیلی این جمله تون رو توی پستای مختلف دیدم که " ممکن اون طرف خودش عاشق یکی دیگه باشه" و همینطور این جمله رو که " اگه اون طرف مدام جلو چشمت باشه عذابش بیشتره چون هر روز میبینیش" 
    تازگیا فهمیدم که اگه اون طرف جلو چشمتم نباشه هااا حتی سالها هم بگذره از خاطره دیدنش، هر چند وقت یبار خواب خودش و معشوق جدیدش رو میبینی که تا چند وقت کلا دپرسی! 

    یبار این حاج آقا دهنوی اومده بود دانشگاهمون. میگفت اندازه درد و رنج شکست عشقی، مثل درد و رنج از دنیا رفتن یکی از نزدیکترین عزیزانته. منتهی با این تفاوت که وقتی یکی میمیره، خدا بهت صبر میده و بعد یه مدت سرد میشی. اما وقتی شکست عشقی میخوری، دیگه خبری ازون صبره نیست. خودتی و خودت... 

    چی بگم. خدا بهت صبر بده :(
    پاسخ:
    بله من به این دو جمله اعتقاد دارم. این که طرف جلو چشمت نباشه برای من پیش نیومده ولی یک جمله بود که فکر کنم تو بهم گفتی و اون هم این بود که اگه عاشق یکی دیگه بشی عشق قبلیتو فراموش میکنی. به نظر من این جمله درسته.
    شکست عشقی ضربه روحی شدید می زنه ولی کسی نیست که درکت کنه.
    این شعری هم که گذاشتم به این معنی نیست که حالم هنوز بهتر نشده من هم الان دوره نقاهتمه و حالم خیلی بهتره فقط اون موقعی که میبینمش داغ دلم تازه میشه وگرنه تو حالت عادی مشکلی ندارم برخلاف اوایل که واقعا دل و دماغ نداشتم!
    ممنونم ازت :)
    سلام 
    چه جگر سوز!
  • گروه فرهنگی صبح امید
  • عالی
    علی زندوکیلی آهنگاش واقا قشنگه
    آهنگ فریادش خیلی من دوست دارم...
    اینم قشنگه 😊
    توصفحه شخصیتون خانواده برتر نظر نوشتم پاکش کردم.
    خیلی تعجب کردم جزء محبوب ترین ها بود.
    😊😊😊😊
    آخه ازصفحات شخصی ندیده بودم کسی اینجوری رای بیاره!���😳

    برام جالب بود.
    اون چیزهایی اک مه فهمیدم جالب بود.

    پاسخ:
    این منفی و مثبتها تو صفحه من نوسان داره مثلا یه روز میام میبینم 6 تا لایک دارم فرداش میشه 4 تا! هی بالا و پایین میشده ولی الان روی 8 ثابت مونده! از دید من صفحه شخصی یک چیز فرعیه. تو زندگی واقعی اگه کسی لایک بهم بده باز هم نمیشه صددرصد اعتماد کرد چه برسه تو فضای مجازی!
    معنی این جمله شما رو نفهمیدم : «اون چیزهایی اک مه فهمیدم جالب بود.»
  • مرد تنهای شب
  • نمیدونم چرا با این آهنگ یاد آهنگ نگرانت میشم از اِبی میفتم..به هم ربطی ندارن ولی نمیدونم چرا......حالو روزم خوبو خوش نیست بی تو ناآرومم،به یادت که میفتم نگرانت میشم😢
    پاسخ:
    حق با شماست و ربطی به هم ندارن و شاید حق با شما نیست و ربط به هم دارن!
  • مرد تنهای شب
  • واااااای خدا خیرت بده،خیلی خندیدم،چ باحال😃😃😃😃😃😂😂😂😂
    پاسخ:
    😃😃😃😃😃😂😂😂😂
  • آرام خانوم
  • سلام :-)
    خیلی کنجکاو شدم ببینم این علامت کنار نام کاربریتون به کجا راه داره:-) عین این چراغ جادو که دفه میبرن تو یه دنیای دیگه ،منم یه دفه اومدم دیدم یه وبلاگ دیگم:-) 
    البته دست خالی نیستمااا :-) یه بیت شعری تو صفحه یکی از کاربرا دیدم ، من شعرشو دوس میدارم واس خاطر همین واستون آوردم🌹 :-) 
    راستی میگم شما چه قد پولدارید . هم اینجا خونه دارید هم اونجا:-) محبوبم که هستید :-P مبارک باشه :-)
    .........
    می داند دل تنها میان جمع هم تنهاست
    مرا افکنده در تنگی که نام دیگرش دریاست

    تو از کی عاشقی؟ این پرسش آیینه بود از من
    خودش از گریه ام فهمید مدت هاست،مدت هاست

    جهان بی عشق چیزی نیست جز تکرار یک تکرار
    اگر جایی به حال خویش باید گریه کرد اینجاست

    من این تکرار را چون سیلی امواج بر ساحل
    تحمل می کنم هر چند جانکاه است و جانفرساست

    در این فکرم که در پایان این تکرار پی در پی
    اگر جایی برای مرگ باشد! زندگی زیباست
    فاضل نظری
    پاسخ:
    سلام. شعر بسیار قشنگی بود.
  • آرام خانوم
  • میگم اینجا چه با کلاسه :-) باید کد هم بدیم تا نظرمون ثبت بشه :-)😊
    پاسخ:
    در عوض نیازی به تایید نداره و خودکار نظرات نمایش داده میشه!
  • آرام خانوم
  • چه وبلاگ ادبی وخلوتی دارید 😮😮
    فک کنم اگه مطالب متنوع تری و دسته بندی شده بذارید هم وبتون جذاب میشه (البته هستا ،بیشتر) هم مخاطبین بیشتر میشن 😃
    البته فک کنم این پیشنهاد من مثال زیره کرمان به کرمان بردنه 😐
    یعنی شما خودتون رشته تون اینه بعد من اومدم درین باره پیشنهاد میدم :-)
    موفق باشید ٔ.... 
    پاسخ:
    من دنبال مخاطب بیشتر نیستم. این وبلاگو فقط برای این درست کردم چون می خواستم اسم timer برای من رزرو بشه.
    اتفاقا پیشنهادتون درسته و از شما سپاسگزارم. امیدوارم شما هم موفق باشید...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    نظرات بدون فاصله و بدون تایید نمایش داده می شوند