تو هم به مرز این جنون برس ...

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۴ ارديبهشت ۹۸، ۰۱:۳۶ - کاربر خیلی قدیمی
    slm

بی تابانه

جمعه, ۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۰۴ ق.ظ


هوای حالِ من غم داره سرده
ولی از ابر و بارونِ خزون نیست

زمستون داره تو لحن تو انگار
که ابرش تو هزار تا آسمون نیست

هوام دلگیر نفس هام سرد دلم خون
یه عالم درد و دل دارم تو سینه

شب تار و غم یار و دلِ زار
هوای بی می و ساقی همینه

چه بی تابانه بی تاب تبِ تو
چه بی رحمانه بی رحمی تو بی رحم

چه بی اندازه میخوام که تو باشی
چه با انگیزه میخونی که میرم

منو سازم منو سوزم منو آه
تو و جامِ پر از می که شکستی

منو حالِ خرابو این شرابو
تو و باده منو عادت به مستی



ترانه سرا : فراز حلمی --- خواننده: علی زند وکیلی


(نظرات بدون تایید نشان داده می شوند)

  • حامد

ترانه

نظرات (۴۷)

۳۶۳۹ بازدید

سلام حامد
خوبی؟
سال نو مبارک

راسی تو وب گفته بودی میخای شرو کنی موسیقی رو دوباره
چ سازی میزنی حامد؟
پاسخ:
سلام
سال نو مبارک

قبلا فلوت میزدم ولی چند ساله سراغش نرفتم. الان از امسال میخوام برم کلاس کلارینت و بعد از اون هم آهنگسازی و تنظیم
موفق باشی
پاسخ:
ممنون
شما هم همین طور
  • عاطفه کوهسار
  • سلام

    حالتون چطوره؟ خوب هستید؟
    داشتم رد میشدم گفتم احوالتونو بپرسم.

    :-)

    پیروز باشید.
    پاسخ:
    سلام
    ممنون بد نیستم.
    شما هم موفق باشید:)
    زواری انشااله
    سلام داداش حامد!
    حال احوال؟!

    چخبرا؟
    نگو ک هنو سینگلی! :-(
    پاسخ:
    سلام
    خوبم.
    چرا نمیای تلگرام؟
    هنوز سینگلم :)
    اومدم تل زیاد وقت میگرف

    ینی چی سینگلی اخه چی بگم بتو:-(
    فرمانده دعوات نمیکنه؟! سره همین سینگلی ت
    :-(
    پاسخ:
    فرمانده حامی ماست :)
    من اینجا کامنت دادم
    پس چرا درج نشده؟
    پاسخ:
    نظرهای قبلیت هست دیگه
    اقا حامد این ایمیل منه میشه بمن میل بدین
    ایمیلتون رو ندارم
    راسش یه سوال تخصصی دارم راجب گوشی
    پاسخ:
    میل فرستادم
  • عاطفه کوهسار
  • فاتح نورایی یه آهنگ داره، عشق اول، این یه کم از متنشه، قشنگ میخونه:

    خیلی دوست دارم من بیشتر از هر کی که فکرشو کنی
    حتی اگه بری تموم دنیا رو تو زیر و رو کنی
    هر شب با فکر تو با خاطراتی که قرار بینمون یکی شه میخوابم...
    پاسخ:

    ممنون. من اسم این خواننده رو اولین باره که میشنوم.
    سر فرصت این آهنگو گوش میدم.
    چه جالب
    جمع بچه های خانواده برتر جمعه:-) 
    تو وبلاگ های دنبال کننده،عکسش چشم اشنا بود اومدم سرزدم
    دیدم که بله واسه آجام دله
    همین اومدم سر بزنم 
    من وبلاگ داری بلد نیستم.طلاقم دادن اصلا آدرسشونم یادم رفته

    به عاطفه کوهسار: خوبی عزیزم؟
    از شخصیتت خوشم میاد احساس میکنم ازاون ادمای خیرخواه روزگاری

    اخرین نظرمال منه
    عادت نداشتم ظرم همون موقع ثبت بشه 😊

    پاسخ:
    سلام. خوبید شما؟
    طاعات و عبادات قبول!
    کار خوبی کردی سر زدی :)
    سلام
    خیلی ممنون،همچنین برای شما 
    زنده باشید


  • عاطفه کوهسار
  • سلام

    احوال شما آقا حامد خوب هستین؟
    اوضاع کارو بار ردیفه؟


    اون لبخنده که نرگس 313 هست:

    سلام عزیزم. خوبم شکر خدا. شما خوبی ؟
    فک نمیکردم یکی اینجا واسم پیام بذاره خخخ
    خیرخواه روزگار خخخ مرسی عزیزم.

    پاسخ:
    سلام
    ممنون. اوضاع بد نیست
    سلام
    ممنونم
    اخه دیدم اینجا زیاد پیام گذاشتی گفتم لابد می بینی

    خب چرا میخندی؟😕
    حسمو بهت گفتم باتوجه به کامنتایی که ازت خوندم😊
  • عاطفه کوهسار
  • سلام

    عید همگی بخصوص شما آقا حامد که مدیر وبلاگید مبارک باشه.


    نرگس خانم313

    سلام. مرسی عزیزم. نظر لطفتونه. نشون از خوش قلبی شماست.
    پاسخ:
    سلام
    عید شما هم مبارک
    سلام
    ❤😘

  • محمد رضا ..
  • به نام خدا
    سلام خدمت شما
    سایت عالی دارید و پر محتوا
    اگه امکانش هست
    هم دیگر را دنبال کنیم
    شما بنده رو فالو کنید بعد یک پیام کوچک دهید
    حتما حتما دنبال میشید
    با تشکر
  • خواهر پسر شجاع
  • سلام خوبین؟جریان اون اون عکس و چهره و اینا چی بود تو خانواده برتر؟
    تو رو خدا بگو  صفحتونو زیر و بالا کردم پیدا نکردم
    پاسخ:

    سلام

    به چند نفر عکس خودمو نشون دادم از طریق تلگرام و دیگه برای اینکه لو نرم اون پست موقت بود.
  • خواهر پسر شجاع
  • سلام سیه سوال داشتم درباره وای فای می توننین جواب بدین؟
    پاسخ:
    سلام بگو شاید بلد باشم
  • خواهر پسر شجاع
  • من همیشه با وای فای  سایت ها رو باز می کنم بعد جدیدا 
    نمی تونم خانواده برتر و باز کنم فق برا خانواده برتر اینجوریه و باید از داده استفاده کنم بیشاپیش ممنون
    پاسخ:
    خانواده برتر یک سایت سنگینه و به خاطر همین سرعت بیشتری نیاز داره.
  • خواهر پسر شجاع
  • سرعت وای فای که بیشتر از داده است آخه قبلا می آورد الانم پستا رو باز نمی کنه فقط
    پاسخ:
    با یک مرورگر دیگه آزمایش کنید.
    سلام 
    آآآآآقا حامد تولدتون چند مرداد هست اگه امروز هست که مبارک باشه اگه امروز نیست هم بپیشاپیش مبارک باشه  انشالا صد سال به این سال ها
    راستی من همون خواهر پسر شجاعم آقانجفی مجبورمون کرد عضو بشیم دیگه هرجا میرم با بیان میاد 
    و این اسم سر ایمیلم میادخخخخ دیگه ناشناس گزاشتمش
    پاسخ:
    سلام ممنون
    سلام ، خوبید؟
    تو موبوگرام چی جوری از طریق ای دی میشه پروفایل کسی و دید یا واسش پیام گذاشت
    پاسخ:
    سلام.
    کافیه برید تو پی وی خودتون یا شخص دیگه.
    علامت @ رو میذارید و بعدش آی دی رو مینویسید و ارسال میکنید.
    پیام آبی میشه و وقتی روش لمس کنید میرید به پی وی اون
    سپاس فراوان
  • غریبه آشنا ۷۵۷
  • داداچ چِرا دیگه پُست مُست نمیذاری؟
    حوصِلَمون سَررَفت •__•
    پاسخ:
    کمبود وقت!
    سلام، خوبی؟ این گروهه که با مجید٩٦ در موردش بحث کردی، کدومه ؟ پسرونه اس؟
    پاسخ:
    سلام
    یک گروه تو تلگرامه که مختلطه ولی هر کسو راه نمیدم. فرد حتما باید شناخته شده باشه.
    چه سختگیر!!! حالا من که نمیخاستم بیام، چون از بحثای سیاسی خوشم نمیاد، گرچه شما همتون واسه یکی مثل من که آشنایین، ولی چون خاموش بودم همیشه، شناخته شده هم نیستم.
    مرسی از جوابت
    پاسخ:
    اتفاقا اصلا بحث سیاسی نمیکنیم. فقط همون چند روزی که مجید بود در حد یکی دو روز بحث به شدت سیاسی شد. ولی بعد مجید لفت داد و بعد اون هم هیچ حرف سیاسی در اون گروه زده نشد.
    جام دل، آتش دل میخاستی دل منو آب کنی؟ منو که راه نمیدی چه فایده!!! خخخ. 
    خوش بگذره بهتون با بحثاتون، به قول آقای نجفی ؛ موفق باشید!!
    پاسخ:
    نه بابا گروه سوت و کوره من بعد 2 روز رفتم اونجا 20 تا پیام بیشتر نیومده بود که 10 تاش استیکر بود.
    من کاری به اومدن یا نیومدن کسی تو گروه ندارم ولی قانون اون گروه اونجوریه دیگه
  • غریبه آشنا ۷۵۷
  • 😕
    سلام آقا حامد
    خوبید؟
    میتونید به من کمک کنید مشکل لپ تاپم رو بدون عوض کردن ویندوز حل کنم؟
    بعضی وقتا (بندرت) وقتی لپ تاپ رو روشن میکردم یه صفحه سفید بالا میومد که مجبور میشدم با نگه داشتن دکمه پاور، اون رو خاموش کنم و از نو روشن کنم. همیشه اینجوری مشکل برطرف میشد. البته وقتی روشن میکردم از نو یه صفحه میومد که سوال میکرد حالت عادی روشن بشه یا چیز دیگه که یادم نیست.
    امشب صفحه اش سفید شد و خاموشش کردم و وقتی از نو روشن کردم؛ یه سوال دیگه پرسیده بود که اصلا ترجمه اش نکردم و همینجوری اینتر رو زدم. و بعدش آرم Intel اومد و یه صفحه سیاه و دوباره آرم intel و یه صفحه سیاه و این روند ادامه پیدا کرد و لپ تاپ دیگه بالا نیومد و دوباره با دکمه پاور خاموشش کردم.
    چیکار کنم؟ :(
    تو رو خدا یه راهی بگید کلی چیز مهم دارم که اگه ویندوزم عوض شه بدبخت میشم :((
    پاسخ:
    سلام
    اگه باز هم ویندوز بالا نیومد، هنگام روشن شدن کامپیوتر قبل از اومدن اون آرم چند بار کلید f8 رو بزنید و بعد اون هم چند تا گزینه باید بیاد که یکیش safe mode هست و یکی دیگش windows normally که یک بار ویندوز نورمالی رو بزن اگه باز هم ویندوز بالا نیومد اونوقت دوباره هنگام روشن شدن کامپیوتر f8 رو بزن و برو تو safe mode

    وقتی رفتی تو safe mode از اونجا ری استارت کن و احتمالا این دفعه ویندوز بالا بیاد.

    منظورم از آرم اینتل همون آرم لپ تاپ هست. چند بارم خاموشش کردم و از نو روشن کردم بازم تغییری نکرد :(
    آرم لپ تاپم سوزوکی هست. قدیمیه ..
    ببرم بیرون نشون تعمیرکار بدم یعنی میتونه بدون عوض کردن وینددوز درستش کنه؟
    پاسخ:
    بله میشه rapair کرد

    http://www.kingit.ir/12395
    آهان دستت درد نکنه لطف کردی
    سلام آقا حامد
    خوبید؟
    لپ تاپمو دادم بیرون، ویندوزم رو repair کرد. درست شد
    من قبلا آنتی ویروس رو سیستمم نصب نبود. چه آنتی ویروسی نصب کنم که خوب باشه؟ من فقط یه نود۳۲ میشناسم. خوبه این؟ چیز بهتر میشناسید؟
    پاسخ:
    سلام
    من خودم نود 32 استفاده میکنم و راضی ام.
    مهمترین چیز درباره آنتی ویروس اینه که آپدیت باشه.
    تو کدوم لیایی؟
    اوکی پس همون نود ۳۲ رو دانلود میکنم. سیده لیای سابق وبلاگ آقای نجفی ام. 
    ممنون بابت راهنماییتون.
    پاسخ:
    بیشتر به تالار سر بزن. یک خبری از خودت بده.
  • 💙حامد💙
  • تنها کاربر مورد علاقه من 

    اروم ، بی حاشیه ، صاف و ساده
    پاسخ:
    خیلی ممنون، لطف داری
    حامد سلام خیلی میخوامت
    پاسخ:
    سلام
    عزیزی
    slm ✋
    پاسخ:
    سلام
    سلام بر داداش حامد . بیا بمن بگو ببینم چجور یه تالار گفتمان جدید بزنم . 

    چخبر دادا؟؟ روبراهی؟؟
    پاسخ:
    تقریبا خوبم
    سلام حامد خوبی

    وبلاگتو حذف نکنیا هیچ.وقت
    :-)
    پاسخ:
    سلام باشه
    سلام حامد ببخشید تو صفحه ت بره عاطفه کوهسار پیام  بزارم

    عاطفه جون بیا اینجا
    عاطفه ایمیلمو گذاشتم میتونی میل بزنی عشقم
    پاسخ:
    عاطفه این پیامو میبینه؟
    سلام حامد خوبی
    زن گرفتی ؟ 🤭🤭😁

    داشی این روزا دارم از بچهای وبلاگ طللب بخشش میکنم(خخخ منو این حرفا 🤭🤭😁)
    خواستم بگم ببخشی اگه بدی خوبی تو روت یا پشتت(🤭🤭😁) داشتم  
    پاسخ:
    سلام هنوز سینگلم.
    من باهات اوکی بودم و هستم. مشکلی نیست

    سلام  برادر حامد
    چه خبر ازدواج کردید؟؟؟

    امدم بپرسم  از خانم مینا گلی  وخاله باران خبر ندارید؟؟؟؟

    چرا دیگه  کسی  خانواده برتر نمیاد؟؟؟
    پاسخ:
    سلام خانم گلرو . خوبید؟
    نه ازدواج نکرده و سینگلم!
    از مینا گلی خبر ندارم ولی خاله باران تو تالار هست.
    الان خیلی ها دارن زندگیشون رو میکنم و شاید وقت ندارن که بیان مثل من که دیگه زیاد اونجا نمیام.

    ممنون  که  جوابم  دادید

    انشالله  به  زودی  با ی دختر خوب  ازدواج  کنید وخوشبخت بشید

    درسته  خانواده برتر بعد یمدت  تکراری  میشه

    به خاله باران سلام  برسونید
    پاسخ:
    مرسی
  • کاربر خیلی قدیمی
  • slm
    پاسخ:
    وعلیکم
    سلااااام
    چطوری خوبی

    دلم بره بچهای قدیم تنگ شده :-(
    سلام شما دیگه نیومدیی خانواده برتر
    نظرات شما واقعا عالیه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    نظرات بدون فاصله و بدون تایید نمایش داده می شوند