تو هم به مرز این جنون برس ...

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۴ ارديبهشت ۹۸، ۰۱:۳۶ - کاربر خیلی قدیمی
    slm

شعری از وحشی بافقی

چهارشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰ ق.ظ

همخواب رقیبانی و من تاب ندارم

بی‌تابم و از غصهٔ این خواب ندارم

دلتنگم و با هیچکسم میل سخن نیست

کس در همه آفاق به دلتنگی من نیست

بسیار ستمکار و بسی عهد شکن هست

اما به ستمکاری آن عهد شکن نیست

پیشِ تو بسی از همه کَس خوارترم من

زان روی که از جمله گرفتارترم من

روزی که نماند دگری بر سر کویت

دانی که ز اغیار وفادار ترم من

بر بی کسی من نگر و چارهٔ من کن

زان کز همه کس بی کس و بی‌یارترم من

متن ترانه همخواب محسن چاوشی | شاعر : وحشی بافقی

  • حامد

نظرات (۷)

۱۱۳۴ بازدید

سلام 
خوب بود :)
زیبا...
خیلی هم عالی
پس آهنگه کجاس دان کنیم؟
پاسخ:
اینجا فقط شعرشو گذاشتم شما برای دانلود آهنگ تو گوگل سرچ کنید!
خوب بود. بازم شعر بذارید.ممنون.
سلام
دلم شکست
شعرای وحشی بافقی واقعا قشنگن ، مرسی
پاسخ:
سپاس از شما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظرات بدون فاصله و بدون تایید نمایش داده می شوند