تو هم به مرز این جنون برس ...

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۴ ارديبهشت ۹۸، ۰۱:۳۶ - کاربر خیلی قدیمی
    slm

اقرار

چهارشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۰۹ ق.ظ

دلم میخواست بفهمی که نباشی تلخ و سردم
شاید دیره ولی حالا میفهمم اشتباه کردم

از اون روزی که بهت گفتم به چشمای تو دل دادم
نمیدونم چجوری شد که از چشم تو افتادم

واست اصلا مهم نیست که چقدر بی تو و آشفته ام
از این حسی که بهت دارم نباید چیزی میگفتم

منو اصلا نمیبینی با اینکه روبروت هستم
دارم پاک میرم از یادت داری پاک میری از دستم

نباید رو میشد دستم نباید وا میشد مشتم
با اقرارم به عشق تو خودم رو تو دلت کشتم

به جرم اینکه میدونی به جرم اینکه بهت گفتم
منو نادیده میگیری.ازم رو بر میگردونی



متن شعر قطعه اقرار از بابک جهانبخش - ترانه سرا : محسن شیرالی

 

  • حامد

نظرات (۱۳)

۱۱۰۷ بازدید

سلام. 
همونی که گفتی بهش ایمیل دادی، ببخشید من حس میکنم خیلی دارم فضولی میکنم.
اصن به من ربطی نداره.
شایدم اصن من اشتباه کردم و ایشون نباشید. 
منظورم از خ.پ.د خواستگار پول دار بود.
اگه میخواید کامنتمو پاک کنید یا کلشو ستاره ای کنید اگه دلتون نمیخواد بقیه بخونن..

  • ای خدااااااا
  • پاک کن این لعنتیو.اااااااهه اعصابم خورد شد.
  • ای خدااااااا
  • انگشتم درد گرفت انقد رفرش کردم.
    پاک کن دیگه:-\
  • حنانه رحمانی
  • دلم میخواست بفهمی که نباشی تلخ و سردم....

    به جرم اینکه میدونی به جرم اینکه بهت گفتم
    منو نادیده میگیری.ازم رو بر میگردونی....


    هعییی روزگار گاهی با آدم بد تا میکنه! بد !

    اما چاره نیست
    آدم تا زندست باید زندگی کنه
    پس بهتره خوب زندگی کنه!

    پاسخ:
    دقیقا به خاطر همین بیت « به جرم اینکه ... » این شعرو گذاشتم!
    سلام
    یه سوال کامپیوتری بپرسم؟ یه لپ تاپت سونی (وایو) دارم خیلی قدیمیه. مدلش PCG-393M نوشته پشتش. جلوشم کنار صفحه نوشته VGN-FZ29VN 
    اصلا تو سایت خود سونی که دنبال مدلش میگردم ، مدل منو پیدا نمیکنه. من خودم دست دوم خریدمش. همه چیش سالمه فقط باتریش یک ساعتم نگه نمیداره. حالا میخوام بدونم باتری نو قیمتش چقدره حدودا؟ و اینکه هر مدلی باتری خاص خودشو داره؟ یعنی ممکنه نتونم باتریشو گیر بیارم؟ یا ممکنه باتری یه مدل دیگه به اینم بخوره؟ 
    یه سوال دیگه اینکه من هروقت میخوام استفاده کنم، بدون اینکه باتریشو دربیارم، شارژرشو وصل میکنم بهش و میزنم به برق. این کارم ممکنه باعث بشه باتریش داغونتر بشه و یه روزی اصلا روشن نشه؟ 
    دیگه همین.. هروقت فرصت داشتید جواب بدید. دستتونم درد نکنه :)
    یه جمله دارم خاص خودم همیشه برا همه میگم اونم اینه ؛ هر خونه ای به یه مهندس کامپیوتر نیاز داره!
    والا بخدا.. 
    پاسخ:
    باتری نو قیمتش از 85 شروع میشه و میره بالاتر .

    هر باتری به هر لپ تاپی نمی خوره شما اگه باتری نو می خوای بخری باید لپ تاپو همراه خودت ببری و همونجا تست کنی که باطری بهش می خوره یا نه فروشنده ها هم راهنماییت می کنن.

    اینکه موقع استفاده باطری به برق وصل باشه هیچ ایرادی نداره مگر اینکه باطری پر شده باشه . اگه باطری پر شده از برق درش بیارین چون هم مصرف برق کمتر میشه و هم باطری سالمتر می مونه.
    سپاس
    سلام اقا حامد خوب هستید ان شاالله،اومدم اینجا حال و احوالت رو بپرسم؟

    پاسخ:
    سلام بر خانم «مرد تنهای شب». خیلی ممنون من خوبم خیلی خوشحالم که بهم سر زدی . چند وقت تو خانواده برتر نبودی صفحه شخصیت هم که پاک شده گفتم شاید ایشون برای همیشه رفت...
    خداروشکر اره حدست درست بوده،برای همیشه رفتم و نظر نمیزارم ولی گه گداری میام مطالب رو میخونم.صفحه شخصیم رو هم به اقای نجفی گفتم حذف کردن.کلا از صحنه روزگار حذف شدم😃😃
    پاسخ:
    کار خوبی کردی سر زدی .خوشحال شدم. معلومه دلت از خانواده برتر پره! حالا برای چی نمی دونم!
     راستی وبلاگ خودت در چه حاله؟
    نه اتفاقا زیاد پر نیس فقط من واسه اونجا نبودم و نیستم
    همینطور منم خوشحال شدم.وبلاگم والا زیاد وارد نیستم با گوشی هم که میام سختمه.یه پست فقط گذاشتم توش که خواستم همراه با عکس مربوط بهش بزارم که عکس رو بلد نبودم بزارم.همینحوری یه چیزی نوشتم واسه تست کردن.وقتش رو هم ندارم که بخام ادارش کنم.گذاشتمش به امان خدا
    پاسخ:
    مرسی . باز هم بهم سر بزن . هم این وبلاگ و هم صفحه شخصیم تو خانواده برتر!
    اونور که دیگه نمیام ولی اینورو  حتما میام با کمال میل مطالبتون رو دنبال میکنم
    پاسخ:
    خیلی ممنون. همیشه در اینجا به روتون بازه...

    خوب است

    خوب است 

    منم یه زمانی وبلاگ داشتم و هنوزم هست  ولی مال یه زمان خاصی بود دیگه بروزش نکردم.

    موفق و خوشبخت باشی هم رشته ای .


    پاسخ:
    چه جالب که هم رشته ای هستیم. وبلاگ داشتنم هم از دید من جدی نیست و فعالیت آنچنانی ندارم!
    با سلام و قبولی طاعات و عبادات در در این روزها
    ببخشید چه مقطع تحصیلی رشته کامپیوتر  هستین ؟
    پاسخ:
    سلام . طاعات شما هم قبول.

    من فراغ التحصیل لیسانس کامپیوترم.

    ارشد هم قبول شدم ولی نرفتم چون شهریش بالا بود و بعد این همه هزینه از نظر شغلی به چیزی نمی رسیدم. کلا مقرون به صرفه نبود برام.
    ممنون، البته کا خوبی کردین نرفتین ما که رفتیم دو ترمه پایان نامه دارم ولی هیچ انگیزه ای برا انجام دادنش ندارم اصلا دنبال موضوع هم نرفتم البته من از اول به رشتم علاقه نداشتم .
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    نظرات بدون فاصله و بدون تایید نمایش داده می شوند